zaterdag 30 april 2011

Living in gomorrah 2



Sorry dat mijn vrijdagpost pas op zaterdagmiddag verschijnt. Maar ik ben gisteren naar de violent city releaseparty in Tessenderloo geweest. Het was een goede show met een heel deel goede hardcorebands. En ik heb er ook Living in Gomorrah zine, deel 2 opgepikt.

Living in Gomorrah is een fanzine over hardcore dat zich voor het grootste deel focust op nieuwe bands. Ik denk dat de enige bands die hier in staat die al wat langer meedraaien"Said and done" en Reproach zijn. Niet alle geïnterviewden hebben veel te vertellen. en sommigen hebben zich er wel heel snel vanaf gemaakt. (de eigenaar van learn to trust records bijvoorbeeld. Maar het kan ook zijn dat hij het Engels niet echt machtig is). Maar uit het hele zine komt wel een enthousiasme voor hardcore naar boven. Zowel bij Joris en Kristof (de makers van dit zine) als bij de geïnterviewde bands. De geïnterviewden zijn said and done, eisberg, bang bros, king terror, wardogs, violent city,  learn to trust records, reproach, last stand en upright. Verder staan er ook nog columns, reviews en een tourverslag in

De reviews vind ik wat te kort en wat te vrijblijvend. Vaak wordt er wel gezegd dat iets goed is, maar niet waarom of hoe het klinkt. En ik denk dat de interviews misschien iets langer zouden mogen zijn. Maar verder vind ik dit een tof, enthousiasme opwekkend fanzine, en kijk ik uit naar het volgende deel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten